Saturday, April 09, 2005

muzik

bugun hava yine serin, dun de serindi, ama gunesli. sinavim fena gecmedi, keske savsaklamadan calisabilseydim. turkiyeye gitmiycem gibi bu yaz. gecen gun telefonda konusurken de hissettim bunu, sanki orada yeni bir sey yok gibi geldi. sanki hersey her yerde kotuye gidiyor gibi, umarim oyle degildir. akrabalardan ikisi vefat etti, son iki ay icinde. biri hisim, kanbagi da yok ama olum haberleri nedense beni etkiler oldu, eskiden hic etkilenmezdim, ancak etrafimdaki insalara etkisi etkilerdi beni de. simdi ya da artik, haberin kendisi de etkiliyor, belki gecen yazki E A'nin olumunden sonra degisti hersey. ondan daha yakinlarim da oldu ama sanki onlarin olumu cok beklenen bir seydi ya da cok mu kucuktum anlamak icin, yani olumu kendimden cok uzak gorecek bir yastaydim belki o zamanlar. belki bu haberlerdir nedeni, turkiye'ye bakarkenki karamsarligimin.

bunaltici bir ruya gordum, 16 saatlik gecen geceki uykumda, sanki 16 saatlik bir ruyaydi, sabah ruyanin ne oldugunu hatirlayana kadar, anlam veremedigim bir uzuntu duydum, ama tahmin ettim, bir ruyadan bu diye, aksamdan kaldim yine, hatirladim, sonra da telkin ettim kendimi, ruyaydi bu diye. ne ruyasi oldugunu bosverin, sanki simdi anlatsam, kullandigim "medium"dan da oturu gercekle bir bagi kurulacak, bir sarmal olusup ic disa dis ice acilacak filan gibi, o yuzden hic dokunmayip etrafinda dolanayim daha iyi.

hava biraz daha sicak olsaydi usenmeyecektim ama simdi aksam donerken sogukta beklemek istemiyorum. boynumda hafif bir tutukluk var gibi, tam tutukluga, bas agrisina donusmesin, hastalanmiyim bir de.. duvara karsi'yi gosteriyor sinematek de, yarin da veriyor, ben sinemada izledim onu zaten ama bir daha izliyim diye dusunuyordum, dusunuyorum..

duzenden, cok duzenden, "mukemmele yakin" duzenden niye kacindigimi da buldum galiba, yikilmasindan korkuyorum, yani bu kadar dalgali bir yerde, sartlara uyum saglamak daha mantikli sanki, benim icin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home