Monday, December 27, 2004

Gotham

Yaraticiligin yalnizken ve/veya zor sartlar altinda arttigi soylenir, ancak bu sanirim disarida akip giden bir yasam oldugunu bildigin zamanlar icin gecerli. Kapidan disari adim attiginda hic bir seyin degismeyecegini dusunuyorsan (biliyorsan), yani ic basinc ile dis basinc birbirine bu kadar yakinsa, bir patlama olmasi (yercekimini asmak icin gereken enerjinin ortaya cikmasi) imkansiz.

Emotions dont last long enough, they are swept away (by anna m. szlik, is like the hotel's cleaning lady - never seen her face, seen her from the back, many times at the far end of the corridor, bendeki imgesi bu), insan her seyi unutuyor~, bir tek duygular (gecmis) duygulari cagirabilir, in the desert, u r all ears, all eyes, smells and touches (are blessings which) come by themselves, searching for some-thing from out of this desert.

2 Comments:

Blogger - said...

ben hic colde bulunmadim, yani en kaba anlamina referans veren bir benzetme olarak kullandim sadece, yani gercekte coller guzel yerler olabilir, yoksunluk
simgesi olarak dusunmustum.. evet kaba bir benzetme biraz benimki, collerin ruhuna saygisizlik olmasin.. :)
ben de yeni gobi colunde gecen kotu bir amerikan filminden geliyorum, bu arada.

yalnizligin yaraticiligi arttirmasi meselesi karisik, yazdigim ilk paragraf disinda bir aciklamam yok.. su an o durumu yasiyorum zaten. belki pencereleri-kapilari verimli kullanamiyorum, bilmiyorum.

bir de, son yazdiklariniz, ikinizin de, ilgi cekici ve
guzel yazilardi.

3:40 PM  
Blogger - said...

trans sibirya ekspresi'ni duymamistim, polar express'in gercegi yani.. ilginc olur hakkaten. sana da iyi ve keyifli yillar dilerim ben de.

10:11 PM  

Post a Comment

<< Home