Wednesday, November 17, 2004

bu-gunluk

bugun gorece iyi bir gundu, yarina fazla is birakmadim gibi ama proje ve midterm icin calismaya baslamam lazim artik. simdiye kadar ozellikle midterm icin hic bir sey yapmadim. calculus kismi biraz zorluyor, integralleri filan unutmusum. free-tutoring diye bir uygulama var belki ondan yararlanabilirim ama onun icin biraz gec kaldim herhalde, yani bu sinav icin. bugun okulda international ogrencilerin gunuydu, hintlilerin bizim helvaya benzeyen bir tatlisindan yedim, bir de patatesli birsey daha.. guzeldi. iv.'yi gordum gun bitmesine yakin, iyi geldi sanki, iyi davrandi, filan, bu sefer benim tavrim biraz fazla soguk kacti ama.. artik oyle fazla dusunmuyorum zaten, beklentim de azaldi, yani bir sey beklemiyorum su an, sadece engel olamadigim biraz umudum var o kadar. yine de adini baskalarindan pek duymasam iyi olur, sinif arkadaslarimdan biri onunla ayni ofiste calisiyor, bir de onlarin yaninda takilan 18 yasinda bir cocuk var, o da takinti yapmis mi ne yapmissa iv'yi, surekli adi geciyor aralarinda, sagir mi saniyorlar anlamadim. benim yanimda kendi dillerinde konusurken adi gecince, onca kelimenin ve aksanin arasinda gul gibi secildigini anlamiyorlar ya da umursamiyorlar.. meraklanacagimi dusunmuyorlar .. hala ismi gecince sarsiyor.. zamanla bu da gecer herhalde..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home