Wednesday, December 15, 2004

SelfXpress 7

my finals are finally over today. i still feel the lack of someone to call and say "let's go out and do something (food, cinema, coffee&chat)", the only mikado stick lying alone seems to be me. rest of the people stay connected and somehow dependent on each other that i cant think of any of them as an independent individual, inevitably i have to consider the whole group. it s been ok so far but it really bores sometimes not getting the feedback at all, not being treated as you ve treated. i m aware that i m a stranger yet but, how far i can stand this i dont know. all this is not calibrated, too much unbalance. even with IV who hardly knows me treats me warmer, i feel much more sincerity. i dont know if it is the culture or the personalities, if it is the immaturity of them, or my high expectations.

2 Comments:

Blogger - said...

evet sanirim dedigin dogru, birey kavrami bizdeki kadar gelismemis, ama yine de benim cevremdeki herkes muhendis sonucta cogu da yani burssuz oldugundan, zengin ailelerden geliyor diyebilirim, tabii banka fonuyla gelen de var cok. gerci cok da fark etmiyor, bizdeki gibi zenginlik batili kulture yaklastirmiyor insanlari sanirim orada. yine dedigin gibi gercek sicak kanlilar genelde, -canta karistirma olayini ben de yasadim bu arada, arkadaslarda birakmistim, laptop'im filan vardi icinde, acip kullanmislar, yani sorun deil :) ama tabii garip geliyor insana - bir de sicak kanli, samimi ictenler ama ben sanirim daha fazlasini ya da daha farkli bir sey talep ediyorum onlardan,
esitlik :), yani beni yabanci gibi gormemelerini, yani gecici bir misafir gibi degil. bocaliyorlar, benim hakkimda bireysel kararlardan cok toplu karar veriyorlarmis ister istemez, gibi hissediyorum.

9:56 AM  
Blogger - said...

iletisimle ilgili sacmalamisim ama soyledigimin dogru oldugunu dusunuyorum, sacmalamisim derken soyledigimin
mumkun bir sey olmamasi yani bizi tanimlayan seylerden biri de iletisim 'pattern'larimiz, (yani insanin temel
ozelliklerinden kaynaklaniyor demiyorum tersten diyorum yani bizi bu ozellikler tanimliyor) o yuzden baska turlu iletisim sekillerinin dogal olarak varolmasi daha cok dunyadisi bir medeniyette filan ya da kiyamet-felaket sonrasi dunyada yeniden kurulan bir medeniyette
mumkun sanirim.

yabanci olmak konusuna gelince, evet okul ortami biraz daha farkli ama yine de su var, sanirim senin de benim
de yabanci gibi gorulmek istemedigimiz kisiler, yakin cevremizdekiler, okul veya is arkadaslarimiz, ahbaplik ettigimiz insanlar. yani onlar o esitligi verse en azindan.. yemek konusundaki tavsiyelerin icin de saol :)deniycem soylediklerini, evet hint restorani bol, gecen gun bir arkadasa diyordum turkiye'de benim bildigim tam anlamiyla bir hint restorani yok (hint yemekleri menusunde bulunan vejeteryan restoranlari var bir iki tane istanbulda ama) acilsa iyi para kazandirir sanirim.

6:30 PM  

Post a Comment

<< Home