Sunday, December 19, 2004

...

Bu blogu ingilizce yazmaya karar verirken, yazarak ingilizcem gelisir belki biraz olsun diye dusunmustum, ama pek bir faydasi yok sanirim, ancak ingilizce olunca, turkce bilmeyenlerde okuyabiliyor ve bunu da sonradan farkettim, bu yuzden tamamen turkceye donmiycem, (arada ingilizce sacmalamaya devam edicem, belki 'translation'i denerim yine) birilerinin 'comment'lerini bulmak hos oluyor yazdiklarinin altinda. bir iyi yani da kendi dilimde yazmayi ozlemis olmam oldu bu ingilizce yazma cabasinin. Ama sonucta olmuyor, cocuk konusmasiyla felsefe dersi gibi garip ve yetersiz oluyor. En azindan simdilik ingilizce yazmak tatmin etmedi. bu arada ozellikle yazida, devrik cumle kullanma hastaligim burada daha cok ilerledi, eskiden beri cok devrik cumle kullanirdim, ilkokul ya da ortaokulda kompozisyon dersinde hocalardan birinin neden boyle yaptigimi sordugunu hatirliyorum. Nedenini bilmiyorum ama burada ilerlemis olmasinin nedeni ingilizce konusmanin etkisi saniyorum.






0 Comments:

Post a Comment

<< Home