Tuesday, January 04, 2005

...

odami toplamam bitti, kafami da topladim gibi, kaldigim yerden 80 dolar daha pahali o daireye gecicem sanirim, yalniz roommate bulmam lazim. okuldan bulmam en sagliklisi, internetteki sitelerde de aradim ama cekindim biraz, guvenmek zor olur sanirim oralardan bulunacak birine. en iyisi yine arkadas cevresinden filan biri ama.. simdilik bu yeni ev meselesini kafamda bir koseye koyup, baska seylere bakmam lazim. dersler iki hafta sonra basliycak, onlara hazirlanmam lazim, projeyle ilgilenmem lazim artik bir de. bu hafta bir baslangic yapabilsem bunlara. ama baslama sorunum var, kalkis icin yeterli gucu bulmak zor oluyor, kisa vadeli umut eksikligi hat safhada, uzun vadeliler ne kadar buyuk umutlar da olsa cok uzaklar, aydinlatmaya yetmiyorlar.

bu aralar bir tek uzak dogu sehirlerinde gecen filmleri izlemek geliyor icimden, digerleri cok cazip gelmiyor, garip, belli bir tarzi var o filmlerin de bana iyi geliyor yoksa dunyada kacilacak bir yer olarak bir oralari mi goruyorum bu aralar. chunking express kutuphanede varmis, alip izliycem.


1 Comments:

Blogger - said...

tesekkurler bilgi icin, pahaliymis cidden, turkiye-hindistan seferleri.

1:53 PM  

Post a Comment

<< Home